Kauno gatvė bus patogi visiems eismo dalyviams

Kauno gatvė bus patogi visiems eismo dalyviams

Savivaldybės gyventojai ir svečiai važiuodami viena iš pagrindinių miesto gatvių – Kauno gatve, pastebi vis dar vykstančius projekto „Marijampolės savivaldybės Kauno gatvės dalies ir Kempingo gatvės rekonstrukcija“ darbus. Džiugu, kad didžioji dalis darbų jau yra padaryta, tačiau natūralu, kad vykstant tokio mąsto projektams kyla klausimų.

Automobiliai jau dabar gali nevaržomai judėti, pėsčiųjų ir dviračių eismas taip pat vyksta, tik dar kai kuriose gatvės atkarpose šie ruožai yra tvarkomi. Dar 2017-aisiais metais vykusiame šio projekto viešajame svarstyme gyventojai pritarė pasiūlymui didelį dėmesį skirti pėstiesiems ir dviratininkams, todėl buvo nuspręsta dviračių ir pėsčiųjų takus įrengti abejose gatvės pusėse.

Pėsčiųjų ir dviračių takų plotį reglamentuoja Statybos techninis reglamentas. Šio reglamento STR 2.06.04:2014 „Gatvės ir vietinės reikšmės keliai. Bendrieji reikalavimai“ reikalavimuose nurodyta, kad minimalus pėsčiųjų tako plotis gali būti 1,5 m (129 str.) ir minimalus dviračių tako plotis – 1,5 m (161 str.). Kai kur Kauno gatvėje privačių namų valdų sklypai susiaurina Kauno gatvės sklypą ir sumažina šaligatvio zoną, todėl išlaikyti reikalaujamų pločių nėra galimybės. Siauresnėse vietose kur pločio neužtenka STR 176 str. numato galimybę projektuoti ir įrengti bendrą pėsčiųjų ir dviračių taką. Toks bendras takas suprojektuotas nuo Kauno g. 31 iki Kauno g. 47 ( t.y. nuo Kalvių g. iki Žilvino g. ) kairėje gatvės pusėje (žiūrint nuo centro link Kauno). Tiek atskiri pėsčiųjų ir dviračių takai, tiek bendras bus pažymėti nukreipiamaisiais kelio ženklais Nr. 413. Ir pėsčiųjų, ir dviračių eismas nenutrūkstamai tęsis visoje Kauno gatvės atkarpoje.

Marijampolės savivaldybės administracijos
Komunikacijos skyriaus informacija

Close